Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості - Стаття 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості - Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтей, які не підлягають задоволений, если продавець, виробник (підприємство, что задовольняє вимоги споживача, Встановлені Частина перша цієї статті) доведуть, что Недоліки товару вініклі внаслідок Порушення Споживачем правил Користування товаром або его зберігання. Споживач має право брати участь у Перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.